KROK ZA KROKEM
Některé kroky nepřeskočíte. Ale sami na ně být nemusíte.
Najdeme příležitosti na míru Vašemu podnikání
Připravíme žádost a povinné přílohy
Dle podmínek se za Vás postaráme o výběrka
Hlídáme a připravujeme monitorovací zprávy
Poskytneme odbornou asistenci při kontrolách
POSTUP PŘI ZAJIŠŤOVÁNÍ DOTACE
Přenechejte zpracování administrativních úkonů profesionálům s mnohaletými zkušenostmi. Zvýšíte efektivitu, snížíte náklady a především minimalizujete riziko chyb a nepřesností v předkládaných dokumentech. Nemusíte se obávat krácení dotace na základě chyb a porušení náročných administrativních povinností.
1) Vstupní ověření stavu projektu a analýza podmínek daného programu
Zjistíme aktuální stav vašeho projektu a seznámíme Vás se všemi dotačními povinnostmi pro správnou realizaci projektu a následně i čerpání dotace.
- Zanalyzujeme Vaši žádost o dotaci, Váš podnikatelský záměr či studii proveditelnosti.
- Zanalyzujeme podmínky a ostatní povinnosti příjemce dotace, které jsou součástí rozhodnutí o poskytnutí dotace a zajistíme Vám jejich výklad.
- Poskytneme Vám instrukce nezbytné k nastavení procesů pro efektivní spolupráci a korektní realizaci a udržitelnost projektu.
2) Kompletace povinných příloh a zpracování žádosti o podporu
Vytvoříme žádost o podporu z prostředků daného programu na základě všech pravidel. Následně ve spolupráci s příjemcem dotace zkompletujeme a doladíme všechny přílohy včetně studie proveditelnosti a další projektové dokumentace.
3) Žádost o platbu dotace
Podle vašich podkladů připravíme kompletní žádost o platbu, na základě které Vám bude vyplacena dotace:
- Určíme a ověříme výše způsobilých výdajů.
- Zařadíme výdaje do rozpočtových položek.
- Zpracujeme jednotlivé typy účetních dokladů.
- Zpracujeme jednotlivé typy úhrad.
- Zkontrolujeme, zpracujeme a označíme přílohy žádosti o platbu.
- Zajistíme zpracování žádosti o platbu v elektronickém systému.
4) Zprávy z realizace a udržitelnosti projektu
- Zpracujeme zprávy o vašem projektu a jeho průběhu.
- Zpracujeme a podáme zprávy v elektronickém systému,
- budeme za Vás hlídat včasné podání zpráv.
5) Žádost o dílčí změny projektu nebo podmínek
Připravíme Vám žádost ve vazbě na předepsané metodiky a procesy.
- Zpracujeme žádosti o změny ve věcné náplni projektu na základě dodaného odůvodnění.
- Změny rozpočtu.
- Změny v harmonogramu.
- Změny místa realizace projektu.
Co bude následovat?
Administrací projektu celý dotační běh zdaleka nekončí. Následovat bude čerpání dotací a je třeba se připravit také na kontroly, které mají za úkol hlídat dodržování stanovených podmínek čerpání dotací. Asistence při kontrolách a metodická pomoc při nápravných opatřeních vzešlých z kontroly je další aktivitou, kterou Vám v rámci dotační služby nabídneme a se kterou Vám rádi pomůžeme.